Tuesday, 25 November 2008

ndank gek posting

9 comments:

Nasih said...

Tidak ada kata terlambat:

mBak Iduk, meskipun sudah lama sekali dan baru sekarang terlahirkan ... tolong ya diterima ungkapan jujur dari Mas Setyo Ciptono ini.

Hayoo siapa lagi mau kirim-kirim?
mBang Sup ... ini ana gaweyan anyar

mujtahid said...

Ternyata bener ya Sih jarene Beno, selera manusia tidak bisa digeneralisir dan kita harus menghormatinya.
Iduk ? ... la kuwi kancaku wit dek TK, beda SD ketemu maneh di SMP. SMA Muh I Solo sok ketemu, terus ke UII Yogya sok ketemu maneh. Eling kamping bareng nang Parangtritis ra Duk? (Ojo cembokur lo mas Cip). Dadi Iduk itu bagiku seperti apa yo ... mengiang-ngiang di sekitar kepala tapi tak tersentuh ... bingung, to? Tapi yang jelas, aku kalau cedak2 Iduk itu kupingku dadi peling. Frekuensi suaranya "eksotis" banget, hanya bisa disaingi oleh Kristi cem2ane Nasih yang serak2 nyemek.
Oalah mas Cip, kenapa nggak disosor waktu di Yogya dulu?
Kae Duk, dank gek tampil. Pemujamu dah penasaran lo, apakah kamu masih tinggi langsing kaya biyen ataukah sudah triple X kaya ... wuahahaha

Eko Hary Sukyanto said...

Walah Mas Tahid ki yo kebangeten kok mosok mbak Iduk dibilang koyo triplek ... Mnrtku kuwi ora koyo triplek tapi KUTILANGDARAT. KUrus TInggi LANGsing DAda RATa, wakakaka...ak.
Ayo MAs Ciptono kapan2 kalau kita kumpul Mas Ciptono siapin bakso yg uueeenak yah...???
Pada tahu ga neh temen2, Mas Ciptono ini pernah jadi juragan bakso enak lho di depan RSU Wonogiri

Nasih said...

Wah kebeneran, kalau begitu kita bisa bikin bakso organik (manut mbang Sup) baik untuk kesehatan (manut Anto) dan memenuhi hajad kesejahteraan bersama (manut Susilo) ... mungkin dijenengi bakso "Kasturi" (manut Beno).

Susilo said...

Aku jan-jane ngenteni komentare nyonya2 kuwi. Apa ya kira-kira ana sing ngidolake tahid, nasih apa beno ya ?. sejauh iki sing memuja-muja thik mung para kakung.

mujtahid said...

La yo saru to Sus, rung jamane biyen yen cah putri ngesir cah kakung ... padahal jane yo gelem! Mulane saiki emak-emak kon do ngaku kono sapa sing biyen glagepen ketemu cah2 bagus kaya : Bowo, Danar, Wahid, Sidik, dll.
Yen aku, Nasih, Beno ngono menyadari yen ra bagus, dadi paling ra ana peminat ... iyo, ra?

Nasih said...

Hid, kabeh ana peminate ...
termasuk terhadap kita-kita ini

Ning mungkin we beda, misale niyate arep ngamplengi.
(bocah koq dha kementhus)

mujtahid said...

Minat arep ngidoni (meludah) kali Sih.
Mas Anto ki salah, aku ora ngomongi Iduk triplek tapi triple X kaya jarene njenengan ... lemu ginak ginuk kaya ... tapi yen saiki sing kaya ngono kuwi dadi idamane Nasih.

Nasih said...

Benul ... benuh .... benul
baca:
Bahenol ... bahenol ... bahenol

Koq selera kita ndak berubah ya ... dari SMP1 sampai sekarang sama saja