Saturday, 8 November 2008

Tombo kangen






















Gara-gara Dewi Huges duet sama saya, gak lama kemudian dia cerai....


Ini wajah yg sekarang.... sama-sama habis rambutnya ya Ben

5 comments:

Nasih said...

Sheep ... sheep ... lomba plonthoz nih.

Nah sekarang Tahid yang durung diwudani ayoooo ....

jagoanulis said...

Mas Bambang Sup, kalau ada waktu ajak Bu Ani Yudhoyono duet. Siapa tahu akan bernasib serupa dengan Dewi Hughes.
Soal kepala plonthos, nggak terlalu penting dan bukan alasan enggan menampilkan prejengan. Terpenting isinya dan hepi-hepi saja.
Biar plonthos asal jadi bos hehehehehe ............
Mas Tahid, sampeyan ditantang Nasih iki. Piye ?

mujtahid said...

Aduuh aku baru nyiapin mental nih untuk tampil ... takut kalau ada yang naksir ... katamu tambah tuwek malah tambah seksi he he.
mBang kalau gitu aja cedak2 dirimu nanti ndak ketularan ... (guyon lo!) tapi yen Nasih sih memang itu yang diarep2 ben isa balen karo sing biyen.

Bambang Supriyadi said...

Iku sengojo kok Hid, nek rambutku dowo ki kriting tur kriting dangdut kae, dadi luwih ketok nek tuwek. Lumayan lho nek gak ono rambut ngene, sing jelas gak duwe tumo tur irit shampo.

mustikawati said...

MBang, jan-jane mesiya rambutmu gundhul prejenganmu ajeg kok. Ajeg Elek. He..he..he..Isih kelingan prejenganku ra?