Sunday, 1 March 2009

Menerawang Teman-teman

SAYA bukan paranormal yang bisa ''membaca'' seseorang lewat wajah, garis telapak tangan, nama, nomor ponsel, tanggal lahir, dsb dsb. Namun saya bisa mengingat sifat-sifat teman di SMP 1 Wonogiri dulu.
Saat menjadi mahasiswa saya memperoleh Ilmu Tilik Ternak. Jadi, ternak bisa ''ditiliki'' atau di-judging, dinilai berdasarkan fisiknya. Nah, saya akan mencoba menerawang beberapa teman yang termasuk dekat.

- Mas Susilo: tengil, kreatif, pinter, solidaritas tinggi.

- Mas Nasih: kalem, tegas, teliti, rajin, keras hati, cerdik (kayak kancil), agak perfeksionis.

- Mas Tahid: pendiam, pintar (tentu saja), suka humor (tapi baru kelihatan sekarang).

- YB: ramah, lembut hati, toleran.

- Mas Bambang Sup: suka ngemong (ya cenderung ''keibuan''), lembut hati, ramah.

- Suroso: pendiam, lembut hati, ramah, cerdas, toleran.

- Mas Kenang: pintar-cerdas, progresif (sehingga ada yang menilai rodo kemlinthi), futuristik.

- Mas Jon Kingkong: lugas, rodo ndugal, sportif (karena antara lain suka sepak bola).

- Mbak Mincuk: baik hati, pintar, cerdas, rajin, dll dll (lha iki rodo ngarang).

- Mbak Yani: lembut hati, ngemong, toleran, pintar.

- Mbak Christi: suka ceplas-ceplos, terus terang, terbuka (ora saru lho!).

Wah, sopo meneh yo ..... Ayo, teman-temin, jangan ragu-ragu untuk menambahkan.

18 comments:

Nasih said...

Pancen Beno sing: "akeh ajar", ayo kabeh dibukak wae di sini ...

Susilo said...

ngelmu tilik ternakmu pancen maedahi. Termasuk ternak sing endi sing produktif, sing endi sing susune deres lsp rak isa diidentifikasi ta ben? sokurlah aku ora termasuk ternake beno.he.he.he...

Nasih said...

aku yakin 100 % yen susune Susilo ora deres ...

mujtahid said...

Termasuk sapi sing lagi "bengah", huahaha .. ngerti ra Ben? Istilah itu kutemukan waktu KKN di Purwodadi, kebetulan kancaku runtang-runtung cah Peternakan.
Susilo ra kok komentari?
Tak komentari yo Sus : perpaduan antara Kenang dan Jon Kingkong.
Sifatku paradoks yo Ben, pendiam tapi humoris. Aku dewe yo bingung .. jati diriku belum kutemukan! Terus terang cilikanku pendiam amarga ra PEDE (asline piye? aku yo ra yakin), bareng gede banyak interaksi dengan orang Yogya yang pada dasarnya punya sifat humoris (bedo karo wong Solo sing lebih kalem/tertutup), ditambah lagi lingkungan "kuliah" dan "kerja" yong minus "wanita", dadi senengane yo "gojekan kere" lan "guyonan saru"
Terus asline sing endi? Nasih mesti mbengok : "BUNGLON".
La yen "pinter" emang udah dari "sono"nya .. huahaha ..: pinter ngapusi, pinter mbajul, etc, etc.

Nasih said...

istilah aluse "adaptive", "flexible" ...

Harjono "Kingkong" said...

"Cewek putih mulus, keriting neng Peternakan..." kae lho ..... wedhus gembel wedok ....hua..hua..hua...

Bambang Supriyadi said...

Wah ilmu untuk menerawang sapi bisa juga dipakai untuk manusia ya Ben? Nek awakmu dewe yok opo Ben? Pendiam, romantis agak melankolis, suka menabung dan jahil....wo gak nyambung.

Beno said...

Hehehehehehe .... pancen ono gunane ilmu oleh-olehanku ing peternakan.
Tapi mosok wedhus gembel putih kriting mulus, Mas Kingkong ? Sing putih mulus yoo ...... Luna Maya !!
Mas Susilo, tilikanku soal sipat panjenengan wis tak tambahke. Ketoke ora pati keliru.
Mas tahid, ''bengah'' ki mungkin podho karo birahi utowo nepsong pengin enggal dikawin ..... suntik.
Mas bambang Sup, lha niliki aku dhewe yo angel. Tapi kiro-kiro rodo meneng (nek wis wanuh kemrecek koyo prenjak lho), rodo kreatif, ora romantis, emosional, mutungan, ..... lll.

Susilo said...

sedela maneh beno pasang papan nama "terima konsultasi pawukon lan ngelmu ternak" apa arep nyaingi mbah Hadi, padahal luwih mirip ponari lho ben...

Beno said...

Huahahahahaha .... bener Mas Susilo, yen ono sing berminat. Cuma dudu Mbah Hadi, wong seneng nyolong reco kok. Aku nyolong ati karo nyolong pethek wae (dudu bethek lho). Ponari yo dudu, kan dukun tiban utowo dukun ujug-ujug .....

Mincuk said...

Pantes, ilmune mbah Mun etan ban digawa lunga menyang semawis, aku arep takon kapan banjire wng teko maneh....

Beno said...

O, Wonogiri banjir bandang meneh tahun 2016, Mbak. Kreteg Pokoh (Jurang Gempal) dhadhal. Pintu air waduk jebol. Sukoharjo, Sragen, Cepu, Lamongan, Tuban, Gresik keleban banyu meh sewulan .......

Mincuk said...

Moga-moga dukun satu ini salah, la yen bener aku ora duwe omah maneh ono wonogiri. Sing bener kuwi banjire wng pindah menyang semawis, makanya wonogiri tidak ada banjir lagi.........

Beno said...

Weladalah, kok ora percoyo. Ojo kuwatir, banjir bandhang boleh datang tapi Nogiri tetep aman kok. Yang kasihan kan daerah tengan dan hilir dari Sukoharjo sampai Gresik ......

Susilo said...

hua.ha.ha.ha.ha.ha banjir tri subeno dikerjain jeng mimin...(jan jane jeng mimin kuwi mung kangen didolani banjir sing saiki neng semawis ta...)

Mincuk said...

100 x 100 buat mas Sus, dianya baru konsentrasi yang aku belum dapat menemukan... hi..hi...hi....

Beno said...

Cilaka tenan, dikerjai kok yo ora krasa to. Mbak, kok yang satu itu diungkit-ungkit terus to. Sudahlah, tapi kalau dapat kabar cepat call yo hehehehehehehe .........

SUNAR PRIYONO said...

Ketiwas aku dag--dig--dug tak pikir prediksi,tenanan. Yen..mengkono yo banjir bandang wonogiri iso-iso kejadian setiap lebaran,,tur yo tengah wengi.