Friday, 23 October 2009

DETASEMEN KHUSUS 81 "PERBAKIN"

19 comments:

Bambang Supriyadi said...

ha....ha...ha....ha...ha...ha...ha...ha...ha...ha...

ternyata lapanganku saingannya banyak....

Beno said...

Ketuane sing paling kinclong bathuke, syiopo yooo ?

Bambang Supriyadi said...

koyone Kisut deh Ben, bentuke paling mantab

kisut65 said...

Wah kalau bathuk saya masih kalah dengan mas Beno to. Bothakku masih adsa rambutnya kok

he..he..h...
salam

Beno said...

Sing paling manthabz yooo .... Mas Bambang Sup !!

kisut65 said...

saya se 7 se x bila mas Bambang sebagai pentolannya. rapatnya di Bali

salam

A N T O said...

sok mben nek reuni maneh piayi 8 kuwi dadi panitiane ha...3

kisut65 said...

kalau mau reuninya di Semarang oke lah. Gimana mas Beno ?? setuju

salam

Beno said...

Yen ono Semarang, aku gak setuju, Mas Kisut. Mesthi Mas Anto nduwe pepinginan aneh-aneh, a.l kudu ngrawuhke koncone sing ono nDepok .......

Beno said...

Mosok sih anggota perhimpunan bathuk kinclong mung wolu ????????????

siswadi kasep said...

mas Beno,,,,,,,,,,, aku arep bertanya nyuwun sewu yo, diantara delapan anggota DENSUS '81 itu aku cuma 4 orang yang rodo apal itu sebenarnya aku juga msh mengira ira diantaranya :
mas Patrem JP (aku haqqul yaqqin), mas mBamBang, mas mBeno dhewe, trus mas Kisut (kanan atas) lha yen sing papat iku sopo???? bener2 anggota Densus '81 opo malah sing diuyak uyak karo diuber uber Densus '81 mas??????
tak reka reka angger wae ora ketemu

mujtahid said...

Mas Sis ... 4 anggota yg lain :
Hendra Prabowo (1D), Suhartoto (1D) asli Wuryantoro, Yasin Eko S (1B) karo YB Budi Wibowo (1B)

kisut65 said...

Dari ke-8 anggota PERBAKIN ( persatuan Bathuk Kinclong ) tampaknya saya yang masih kelihatan paling muda. he..he..he.....
tapi menurut saya masih banyak anggota perbakin yang lain, nanti saya tmapilkan biar semakin banyak anggota PERBAKIN.

salam

A N T O said...

Hua..ha...ha... ternyata Mas Kisut mo cari tambahan anggota, bagus...2 berarti nanti kalau Kasturi sdh terwujud akan semakin banyak juga anggotanya

A N T O said...

Mas Beno ki ngerti wae karo karepku, nek sing ono nDepok ora iso teko berarti sing neng Semawis kudu iso rawuh kabeh he...3

siswadi kasep said...

buat mas tahid, matur nuwun infonya dan untuk teman2 yang aku lupa (bkn sengaja lho yo) aku mhn maaf banget tp yg jelas aku mendo'a kan kesuksesan kalian smua...........
mas Kisoet dhekik pipine wis ora ketok, opo pindah nang bathuk to mas??????
untuk Mas KISOET :
coba mas kapan kapan dianakne festival/ lomba muter gangsingan (sejenis mainan dari bambu yang biasane dijual klo ada SEKATENAN) nang bathuke dhewe dhewe khusus anggota PERBAKIN...........
mestine Gua.............yeng mas.

Mincuk 234 said...

Perbankin.... aku yo duwe lo ! yen dibiji mesti sing paling menang, kagak apa-2 perbankin pertanda orangnya sabar... lawong mesti ngalah, yen ora ngalah soyo entek rambute.... hehe... fakta yang bicara.

Beno said...

Mbak Mincuk kok njur rumaos yo. Gak bener ah yen ba-kin kuwi sabar ....

kisut65 said...

Mas Siswadi, sing dekik iku pipi tengen diudu sing kiwa. Aku curiga aja-aja mas siswadi ngganggo wig hua........hua..huaa.... ben ora akethok anggota perbakin he...he..he...

salam