Monday, 5 October 2009

Memenuhi permintaan teman2 sekalian.....


Ass.Wr.Wb.
Walau aku kemarin nggak dateng di reuni, namun ini semoga bisa mewakili diriku he he he...sekalian memenuhi permintaan temen2 tambah gambar. Diambil dalam perjalananku sekeluarga mau tengok orangtuaku di desa, mungkin udah nyampe di "irung petruk" antara Wng kota - Jatisrono, pasnya hari minggu, 1 Februari 2009. Jadi aku nikmati betul nich perjalanan di lika-likunya jalan disitu.
Disampingku ini anakku yang sulung, terus anak yang keduaku didepan sama suamiku.
Nah...begitulah aku saat ini...
Ok...yaa....ayo teman2 yang lain, terus ramaikan aja blog ini.....
Wass.Wr.Wb.

13 comments:

Nasih said...

mbak kancamu sing duwe andeng2 kae mbok dijak nulis ning blog ya ...

Beno said...

Hehehehe ..... Mas Nasih, mbok ngomong aku langsung !
Mbak Budi, gambarnya kok nggak jelas ya .....

Beno said...

Walah, ampun duka lho, Mbak Budi. Mangsutnya, foto itu tetep, tapi ditambahi yang lain. Oke ?

SUNAR PRIYONO said...

Budi..kalau ga salah kelas 1a lungguhe meja no 3 burine mbak imah.yen ga salah yo,,!!jejeranmu dhisik sopo mbak?

Beno said...

Heee ... Mas Sunar keliru besar. Mbak Budi Setiarti kuwi kelas 1C ...

Nasih said...

sing bener kelas 1B ...

Beno said...

Coba takoni priayine, mesthi 1C. Lha wong sobite kenthel kan Mbak Nunik kuwi ....

SUNAR PRIYONO said...

Pantes memory aku di puter puter ora ketemu paswordnya,rupane to,,,,1C,1B..wah milik bersama.

Harjono "Kingkong" said...

Budi Setiarti kuwi wong Jatiroto kelas 1 C lungguhe ngarep dhewe jejerane Retno Wulandari cah Jatisrono, he..he..he... yen memoriku ora mleset ???

kisut65 said...

Soal ingatan, mas Beno jagonya . maka pasti yang benar adalah ingatan mas Beno.
salam

mujtahid said...

Mas Jon ... pada crito Budi Setiarti njenengan nyinggung Retno Wulandari aku dadi kelingan .. opo piyayine sing melu reuni wingi nganggao klambi oranye kae? Tak emper2 kok rada gathuk karo memoriku dek jaman SMP biyen.
Mbak Budi Setiarti sugeng rawuh meramaikan blog ... nyuwun sewu (juga kanca2 kabeh) kalau saya akhir2 ini ketinggalan meramaikan blog .. lagi Diklatpim 2 bulan .. mboseni banget tapi yo piye maneh yen nasibe pegawai negeri yo kudu taat aturan

Mincuk said...

baju orange itu wahyu wulandari, bukan retno wulandari (piyayine kecil sampai sekarang).dia masih saudara dengan bapak Kardi(gr mat ) Almarhum

mujtahid said...

He he keliru mbak Min .. podo2 Wulan-e ... elingku biyen sing jenenge Wulan ki pancen kecil mungil. Reuni wingi ra teka yo?