Thursday, 8 October 2009

SMS dari ...

Salam ...
nuwun sewu , dalem sering buka2 blog alumni
sering maos seratanipun rencang dan sederek2 seangkatan
wah, sueneng tenan, menopo malih
seratanipun mbak ... ingkang nembe kondur dhateng Jatiroto (mak dhu..egk)
nratap rasaning ati.
lha wong nguyak-uyak wiwit kelas 1 SMP nganti kelas 3 SMA
nggak kecekel ... he he

---
demikian sepenggal sms yang masuk sore tadi

9 comments:

kisut65 said...

Mas Nasih, itu sms dari ciapa tooooo kok gak cethooooo.
ayo suruh meramaikan blog ini gitu lhooooo.
Saya mendapat dari mas Sukirno di Batu Raja , tapi lagi-lagi saya gak inget yang mana orangnya . Ada yang bisa bantu saya ngingetin.....


salam

Nasih said...

Ssssssssssssst ... ada deh Mas Kisut.
di mukim di Bandung.

Andaikata rekan di wonogiri yg kebagian ngrekab biodata kersa memasukkan daftar email ke blog ini ....

Sukirno, rumahnya barat lapangan Korjo. bisanya sehabis olah raga kita tidak segera kembali ke sekolah tapi main gamelan dulu.

kisut65 said...

Nanti biodata akan kita miliki dan kita bisa memiliki alamat email semua teman. Kita tunggu aja. pasti yang di Wonogiri baru kerja keras.
Ma kasih mas Nasih untuk keteranganya tentang Mas Sukirno

salam

Djoni nur ashari said...

oalah sih, tibake kuwi tho, sing kerep mbok silihe bukune, mulihe disangoni puisi. lha sing ndisik minder saiki isih gemeter sopo mas nasih?

Beno said...

Lha piyayi sing kirim SMS nguyake ngulon, padahal Mbak Budi mlayune ngalor, yo ora bakal kepanggih to ....

Beno said...
This comment has been removed by the author.
mujtahid said...

Sopo Jon? Penasaran nih!

patrem said...

haalaah...aku ngerti iki, mesthi koncoku sak kampung..
Heiiy temen-temen.. sorry ya, bukune biodata durung dadi, sekedhap malih, soale, kemarin ditinggal se-minggu neng luar kota, semuanya jadi mbok sabar lan pak sabar dulu ya.., kalo jadi segera dikirim ke masing-masing alamat..tq

Nasih said...

aku nyuwun dikirim e-booknya saja ..