Wednesday, 9 December 2009

JAGONG DI TEMPAT MAS SETYO CIPTONO


Memang sangat menyenangkan melanjutkan ketemuan dengan teman2 SMP, rasanya seperti jadul saja he...3.  Mang sengaja waktu smsan dengan mas Kisut aku minta tlg untuk dijemput, bukan aleman tapi mang maksudku biar mas Kisut tahu tempatku berteduh, dengan harapan kapan2 nek kondur wngri maneh disempatkan mampir lan ngasto lumpia he...3.

Semalem jagong bareng2 dengan mas Susilo, mas Bambang Siswanto, mas Bagus Wibowo, Mas Kisut, mas Suryo, mbak Evi, n doiku. Sedianya mbak Mincuk juga mo ikut, tapi sore hari waktu aku call ternyata ga jadi bisa berangkat karena salah satu putranya kemarin siang kecelakaan lalu lintas di depan kampus UNS Solo (emang ono UNS sing ora neng Solo yah he...3). Wah gayeng juga neh semalam yang sedang jadi bintang mas Suryo, mulai berani lirak lirik dengan penyanyi campursarinya, sampe2 gobyos ketika penyanyinya ngajak mas Suryo ikut menyanyi, ning bola bali nek durung rejekine mas Suryo ga berani nyanyi bareng malah sebagai pelampiasannya mas Suryo pindah tempat duduk nyedaki wanita lain yang sudah berumur ha...3.

Belum puas ketemuan di tempat resepsi, akhirnya setelah jagong nambah jam ketemuan di warung sambil makan nasi goreng, mie n capjay. Coba kalau mas Siswadi jadi datang pasti sido entuk sangu maem tuh...


34 comments:

Beno said...

Yen aku teko, opo mungkin cepet ketularan yo ......

mujtahid said...

Bikin iri wae mas Anto .. seneng yo do gampang le ketemu .. nelangsa banget adoh saka sedulur.
@Beno : la mbok mesak-ke Suryo .. ben dek-e disik .. xixixi

Beno said...

Mas Tahid, kumpul alumni Jakarta to, ben gayeng. Hahahahaha .... aku pancen menehi kesempatan Mas Suryo sik kok ......

kisut65 said...

@ Mas Tahid : Suk yen aku nang Jakarta , disambut kumpul reuni yo
@ Mas Beno : Surya kalau saya ledekin bilang : Kisut sesama sopir dilarang saling menjatuhkan
hua..hua.hua....

Persahabatan tidka mengenal tempat mas Tahid, jauhpun rasanya dekat kok.
salam

mujtahid said...

Bener mas .. sing penting niat .. aku karo Ambar dan Johny janji ketemuan sampai sekarang belum jadi .. pas Rina ke Jkt nelpon Ambar ga diangkat.
Angkat jempol untuk jenengan yg niat silaturahmi sesama temannya begitu membara .. seng ada lawan!

kisut65 said...

Gak apa mas, yang penting kalau pas ada waktu pasti bisa dilakukan.
penjenengan semua khan punya tanggung jawab anak dan istri/suami,sedangkan saya kan bebas hua...hua..hua...
tapi juga punya banyak pekerjaan tentunya.
salam

siswadi kasep said...

mas beno, mas tahid, mas kisut,,,,,,
bener kabeh ngendikane penjenengan, mas suryo yo mesakne mas beno yo melas ne.
coba ayo bareng bareng mendata teman temin yang sampe saat ini masih ng'jomblo jombli (napak tilas lah)mbok menowo dan mbok meniwi yen wis ono dalane iso ek ek ek ek
(dadi jodone mangsud ku)

mustikawati_endah said...

Sengtuju mas Sis. Dak ewangi tawa tawa ya : duren...duren, duren-nya legit lho (duren = duda keren. Trus, tawa maneh : jomblo...jomblo..., jomblo-nya gurih lho, mau yang isi daging, apa taoco (jomblo = combro alias makanan khas daerah mas Sis sekarang). Hehehehe...

Beno said...

Wis, malah tak tantang sak iki. Ayo golekno ! Golekno .........

kisut65 said...

Wah mas beno jadi panas lho, ayu siapa yang punya usulan he..he..he......

A N T O said...

He...3, ternyata bener2 MANA TAHAAANNN...
Mang selera mas Beno yang bagaimana yah, mo yang malang atau mujur atau bunder atau segitiga atau jajarangenjang atau yang gimana Mas, stock komplit neh.
Pokoknya ketek REG (spasi) JODOH kirim ke 1111

kisut65 said...

mas beno pasti akan berdiskusi dengan putra-putranya to. Sabar saja kita tunggu sinyal dari mas Beno. he.....he..he.... mas beno ingat saya dan Suryo belum kebagian lho he..he.he.....

salam

Beno said...

Hahaha ... selera saya tidak jauh-jauh dari Luna Maya (ngimpi tenan !!!!). Ada yang punya informasi ????

siswadi kasep said...

tonggoku ono sing mirip persis luna maya mas,,,,, (yo duwure, yo rambute, yo dekik pipine, yo senyumane, yo lakune) wis kabeh persis pisan poko'e....... ningo ngeces (ngiler)wae ki piye????

Beno said...

Nek ngeces wae, yo tulung openono sik nganti normal maneh .....

kisut65 said...

piye mas sis, modar apa ora , penjenengan kon ngopeni wong ngiler he....he...he....

salam

siswadi kasep said...

wah wis ciloko tenan iki,,,,,,,,,,,, lha ngomong karo wartawan gemblung isih di kroyok meneh, yo mesti wae kalah aku.
ora sudi wong aku gur menehi info thok, kok malah kon ngopeni barang.

kisut65 said...

Aku ora kok mbelo mas Beno, mung ngewangi soale yen ora ngewangi aku ora oleh kanca nang semarang he..he..he.......
Mas Beno bisa milih dewe kok ora perlu dipilihke mengko yen wis cocok pasti he.......... he....
salam

A N T O said...

Iya bener tuh mas Kisut. Nek memang senengane koyo Luna Maya, aku yo duwe informasi ono wong telu jenenge Luna Netra, Luna Rungu karo Luna Wicara. Berarti ditambah karo infone mas Siswadi wis ono 4 mengko ben milih dhewe wae

Harjono "Kingkong" said...

Wah isih ana siji maneh Mas Anto.... "LUNAR PRIYONO" ha..ha...ha... Sorry Nar

Beno said...

Ora ngiro, jebul edan kabeh ............

kisut65 said...

Bener mas, yen ora edan aku ora safari alumni , yen ora edan penjenengan dadi manusia kelelawar, mas Kingkong pulang balik Klaten - Jogja dlll
kabeh padho edan tenan.

salam

mustikawati_endah said...

Huahahahaha...ngguyuku nganti jungkel jempalik. Jebul kanca2ku ki wis padha edan tenan. God, thanks a lot for giving me many crazy friends. Aja2 aku ya wis melu edan ya, mosok cewek mlebu komunitas cowok. Hehehehe...

Harjono "Kingkong" said...

Edan...edan...sing warah ngalas...wedul gembes....pecas ndahe...

mujtahid said...

Ra mbayangke Popy ngguyu nganti njungkir njempalik .. koe namati pas Popy njungkir wae .. aku tak namati yen pas njempalik ... xixixixi

Harjono "Kingkong" said...

Miturut Primbon : Wong edan iku "wong sing rumongso awake dhewe waras, nanging wong liya edan kabeh....lha yen wong waras....candhakana dhewe...

Beno said...

Yen podho waras malah ora keduman .....

kisut65 said...

Walah-walah........ pancen edan tenen alumni smp 1 angkatan 81. Mulane jenenge alumni ora susah KASTURI nanging EDAN TURI

Susilo said...

huahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...(nunut ngguyu waelah)

A N T O said...

Ayooo.... podo ngumpul maneh tilik mbak Popy......

kisut65 said...

tgl 27 Desember 2009 mas Beno pas cuti pulang kampung, sore saya mampir ke rumah. Ayo kanca-kanca dikumpulke tgl 27 Desember sore/malam. Sapa sing pengin cuti lan melu kumpulllllll

salam

A N T O said...

Setujuuuu..., ngiras ngirus mas Wahid iso nyaur utang ha...3

kisut65 said...

mas Wahid di sms kon rawuh tgl 27 Desember sore/malam kanggo nyaur utang. kanca-kanca dijawil ben mas Wahid kapok olehe nraktir. he..he..he.....

salam

kisut65 said...

tadi saya chating lewat FB dengan mas Beno dan tampaknya beliau batuk berat. Dan rencana pulang ke wngr tidak jadi tanggal 27 Desemebr tetapi tgl 28 Desember 2009. Saya sendiri ada waktunya tgl. 27 Desember sore/malam. Maka Mas Anto, terserah mau kumpulnya tgl 27 Desember malam atau 28 Desemebr malam.
salam